Atpakaļ uz sākumu

Mūsdienīgs birojs – vairāk kā ofisa mēbeles

13. augusts 2021. gads

Jebkura biroja iekārtojumā nemainīgs standarta risinājums ir darba galds un biroja krēsls, taču mēs, iekārtojot birojus, vienmēr domājam “tālāk par mēbeli” – veidojam pārdomātu un visām darbinieku vajadzībām ērtu vidi.

Kā notiek biroja iekārtošana soli pa solim?

Vispirms veicam klienta telpu tehniskā plāna izpēti un iedziļināmies konkrētā uzņēmuma darbībā. Analizējam, kāda sinerģija veidosies darbinieku starpā un definējam darbinieku grupas – kuri darbinieki birojā strādā ikdienā, kāds tehniskais aprīkojums katrai no darbinieku grupām ir nepieciešams u.tml.

Saprotot konkrētā biroja darba specifiku, telpu apmērus, arhitektūras risinājumus, komunikācijas mezglu izvietojumu un citas nianses, varam kopā ar klientu sākt darbu pie biroja mēbeļu izvēles un konkretizēt tās biroja mēbeļu kolekcijas, kuras iekļausim ofisa interjerā.

Biroja mēbeļu izvēle

Iekārtojot jaunu biroju, noteikti nepieciešams pievērst uzmanību mēbeļu ergonomikai, praktiskumam un protams, arī dizainam. Ofisa iekārtošana ir pietiekami apjomīgs darbs, lai vienu reizi to paveicot, birojs būtu ērts un mūsdienīgs tā darbiniekiem un klientiem, un izmaiņas, piemēram, personāla skaitā, neprasītu jaunus ieguldījumus telpu pārveidošanā.

Biroja galds

Labam darba galdam birojā pirmkārt ir jābūt stabilam, neatkarīgi no tā, vai tas ir stacionārs vai augstumā regulējams. Uz tā ir pietiekami daudz vietas datoram, darbinieka ierastajam monitoru skaitam, pierakstiem un citām viņa darba dienā vajadzīgām lietām.

 

Svarīgs ir arī papildaprīkojuma aspekts, jo tas padarīs darba vietu ērtāku un estētiski pievilcīgu. Kabeļu izvadbukses, vadu turētāji vai grozi, monitoru statīvi, akustiskās starpsienas un citi pārdomāti aksesuāri ļaus darbiniekiem strādāt patīkamā un sakārtotā vidē, kurā nerēgojas lieki vadu mudžekļi vai pārkrāmēti plaukti.

 

Biroja krēsls

Biroja krēslā darbinieks pavada lielāko daļu savas darba dienas. Tam jābūt ērtam un pielāgojamam dažādiem darbinieka auguma parametriem. Labs darba krēsls ir tāds, kuru darbinieks var pieregulēt sev ērtā augstumā, izvēlēties atzveltnes leņķa slīpumu un galvas balsta, roku balstu novietojuma pozīciju.

Biroja krēslu var individuāli komplektēt, pielāgojot tieši sava ķermeņa parametriem un atbilstoši vēlamajam budžetam. Tāpat iespējams izvēlēties regulācijas mehānisma komforta līmeņus, roku un galvasbalsta tipu, riteņu pamatni un, protams, apdares materiālus.

 

Sapulču un atpūtas zonas

Šīm telpām birojā ir ļoti liela nozīme, jo tieši šeit tiek pieņemti svarīgi lēmumi un ģenerētas jaunas idejas. Mūsu klienti arvien vairāk pieprasa dažādību, kas palīdz veidot veselīga biroja atmosfēru.

Pētījumi liecina, ka ieviešot atpūtas stūrīšus un “brainstorming” saliņas ir iespējams paaugstināt kolektīva kopības sajūtu un komandas garu. Lielās “darbinieku fermas”, kurās darba galdi novietoti cits pie cita vairs nav tas, uz ko uzņēmumiem tiekties. Ja tas ir atvērtā tipa ofiss, tad ir vietas, kur nepieciešama gan brīvāka gaisotne, gan arī paaugstināta privātuma un koncentrēšanās zonas. Tāpēc lielu popularitāti klientu vidū ir ieguvuši gan atpūtas stūrīši, gan arī klusuma kabīnes un akustiskās starpsienas.

 

No koncepta līdz gatavam birojam

Uzsākot biroja interjera projekta izstrādi, KATE saviem klientiem piedāvā 3D biroja plānojumu. Balstoties uz šo vizualizāciju, ar klientu vienojamies par mēbeļu izvietojumu, materiālu veidu, apdares toņiem, izstrādājam cenu piedāvājumu un nosakām ražošanas un piegādes termiņus. Fināla fāzē mūsu profesionālā tehniskā komanda piegādā pasūtītās mēbeles un klienta birojā visu samontē.

 

KATE garantē, ka visi sortimentā esošie darba galdi un darba krēsli ir ergonomiski un atbilst mūsdienīgiem kvalitātes standartiem.

Mūsu iekārtotie biroji ir izcila vide, kur satikties, organizēt produktīvu darbu un sapulces, kā arī radīt jaunas idejas kafijas pauzēs. Smelies iedvesmu sava biroja iekārtošanā un aplūko Kates realizētos projektus!

KATE